کد خبر: ۱۶۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

 از اعتراض پرستاران تا حال و هوای اربعین

 آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.
 آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
 
 
 از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


دولت رویکرد فعال در مسائل بین‌الملل داشته باشد
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: دولت چهاردهم باید با رویکرد تازه برخوردی فعال و اثرگذار در حوزه سیاست خارجی داشته باشد.

حضرت رقیه (س) نماد صبر بودند
صفرزاده از حضرت رقیه (س) به‌عنوان نماد صبر در برابر ظلم و ستم یادکرد و خاطرنشان کرد: ایشان به دلیل مقاومت و ایثار همواره در میان شیعیان و محبان اهل‌بیت (ع) مورداحترام و تکریم قرار دارد.

اعزام خادمان خدمت حرم تا حرم
در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی ۷۰ نفر از کارگزاران زیارتی در قالب دو گروه تحت عنوان «خادمان خدمت حرم تا حرم» از استان فارس به سمت نجف اشرف اعزام شدند.

 از اعتراض پرستاران تا حال و هوای اربعینی

تصادف مرگبار در جاده آباده
 رئیس مرکز اورژانس شهرستان آباده گفت: در پی برخورد یک دستگاه تراکتور، بنز ده چرخ و یک خودرو سواری پژو در کیلومتر ۳۲ جاده آباده خسرو شیرین، ۲ نفر کشته شد.

صدور گذرنامه زیارتی طی ۲ ساعت
 فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تمهیدات انجام شده برای پیاده‌روی اربعین، از صدور گذرنامه زیارتی برای این ایام طی ۲ ساعت خبر داد.

تغییر در مدیریت صدا و سیما فارس
گزارش‌ها حاکی از این است که امیر رئوف معاون قبلی صدا و سیمای استان فارس که هم اکنون به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد است، جایگزین احمد پهلوانیان خواهد شد.

جلسه مجمع نمایندگان فارس با رئیس‌جمهور
نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور دولت چهاردهم برگزار شد.

دستور کار جدی رفع مشکلات پرستاران
استاندار فارس اعلام کرد که رفع مشکلات پرستاران مراکز دولتی استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته و در این ارتباط طی روزهای گذشته چندین جلسه با حضور نمایندگان جامعه پرستاری تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شده است.

 از اعتراض پرستاران تا حال و هوای اربعینی

مادر ۴ شهید فارسی آسمانی شد
 مادر چهار شهید روستای شهیدآباد خرم بید استان فارس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سیاست‌های پولی انتظارات تورمی را تغییر می‌دهند
اقتصاددان دانشگاه شیراز از تأثیر بر انتظارات تورمی گفت: سیاست‌های پولی می‌توانند انتظارات تورمی مردم را تغییر دهند و اعتماد به سیاست‌های ضد تورمی بانک مرکزی می‌تواند انتظارات تورمی را کاهش دهد.

اربعین رفراندوم اسلام در مقابل کفر جهانی
امام‌جمعه موقت مرودشت گفت: اربعین قدرت بزرگ مسلمانان در برابر ظالمین جهان و یک وحدت به تمام معنا برای مسلمین جهان و یک رفراندوم اسلام در مقابل کفر جهانی و ظالمین جهان است.

بدرقه ورزشکاران پارا المپیکی فارس
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی استان فارس به مسابقات پارا المپیک پاریس با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و ورزشکاران اعزامی و اصحاب رسانه برگزار شد.

شروع طریق عاشقی از مرز شلمچه
مرز شلمچه این روزها حال و هوای عاشقی دارد، زائرانی که در این گرمای طاقت‌فرسای مردادماه، این راه سخت و هموار را به جان خریده‌اند تا خود را به آن سوی مرزها برسانند و در حماسه پرشور اربعین حضور به هم رسانند.

 از اعتراض پرستاران تا حال و هوای اربعینی

پیشنهادی که جدی گرفته نشد
 چند سال پیش در جریان انتصاب استاندار فارس گزینه‌هایی مطرح بود که هرکدام دارای تخصص بودند؛ اما با وساطت یکی از روحانیون مطرح در کشور نهایتاً ایمانیه استاندار فارس شد، گویا این بار با سنگینی بار وزارت نسبت به استانداری، جمع روحانیون وارد عرصه شده‌اند.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...
  
  انتهای خبر/224224

برچسب ها: بسته خبری ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان